Gött å leva

Visst är det skönt att bli äldre? Nu är jag ju inte gammal, bara 28 bast, men ändå. Jag är mycket hellre tjugoåtta än nitton. Det infinner sig ändå något slags lugn. Man bryr sig inte så mycket om hur man "ska" vara. Har inte värsta höga kraven på sig själv. 

Jag tycker att livet är jävligt skönt nu. Klart att jag ibland saknar att vara typ nitton år och skita i hela världen och vara full en hel helg, det varken kan eller vill jag ljuga om. Men det är skönare att bara vara nu. Livet är skönare nu.

För att inte låta alltför präktig så vill jag avsluta med att berätta att jag vill pierca mig i naveln. Känns busigt.
För att spä på o-präktigheten lite till så är jag fortfarande förbannat glad för vitt vin och gröna Tuborg. Bara så att ni vet var ni har mig. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0